pátek 14. června 2013

Tak po několikaměsíční pauze zase zpět :-)...

S posledně zde publikovanou verzí Duokanu jsem byl spokojen a neviděl jsem moc důvod dál "týdně" aktualizovat (jak číňani vydávají své updaty).

Kamarádovi se ale čtečka "kousla", byly vidět tituly knih, ale samotné knihy byly prázdné. Tak jsem se pustil do další aktualizace.

Co je nového:
- vypustil jsem slovníky - přihraje si je každý sám podle potřeby

- přepracoval jsem češtinu (oblast wifi jsem ponechal v angličtině - osobně ji vůbec nepoužívám)

- čtečka po zapnutí "skočí" hned na seznam adresářů (mám každého autora v samostaném adresáři) a u každého adresáře je vpravo vidět počet souborů uvnitř

Nalezené chyby:
- řazení složek podle abecedy nefunguje správně, nejdříve jsou seřazeny složky, ve kterých je nějaká diakritika a pak složky, ve kterých žádná není - zanedbatelný problém, možná autoři někdy opraví... (nebo nepoužívejte v názvu složek diakritiku :-) )

Ke stažení zde:

(verze 2.4, build 26452)

Žádné komentáře:

Okomentovat